søndag 6. mai 2012

Cravings

Finner så mange pene smykker jeg får så veldig lyst på. Gleder meg til sommerferien, som for min del kun betyr jobb, som videre betyr penger til å kjøpe seg ting man ønsker seg! Gleder meg også til å finne et nytt sted å bo. 

Må bare få gjort unna en del styr rundt dette med hybelen, her føres det krig mot hybelvert! Sokkelen er full av muggsopp, fuktskader og sølvkre, men likevel nekter han å kutte ned på årskontrakten. Slik blir det uenigheter av. Er glad for at det er tre til som bor her som er med på krigføringa, siden jeg er ganske så konfliktsky.


2 kommentarer:

  1. Og vips, så bestilte jeg plutselig alle smykkene. Dårlig impulskontroll.

    SvarSlett
  2. SV: Exfac er helt jævlig... Vi har en type exfac spesielt for asiatiske og afrikanske studier, så tror nok ikke vi har det samme. Våres er to-delt, en lingvistikk-del og en kultur-del. Da jeg hadde lingvistikk-delen så trodde jeg ikke det kunne bli verre, men kulturdelen er seriøst så gørr kjedelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg...

    SvarSlett