mandag 23. april 2012

23.04

Inspirasjonen er endelig på vei, så snart kan man begynne med å skrive igjen. Har en del studierelatert som man bør få gjort unna snart, men man er på vei. Prøver meg på å skrive kortprosa, og det går heller dårlig, ser mørkt på eksamensmappa som skal leveres inn i slutten av mai.

Uansett, dette kom i posten tidligere denne uka:


Swallow the Sun - Emerald Forest & The Blackbird
Borknagar - Urd
Anathema - Weather Systems

Fantastiske album, alle tre, og man skal få skrevet noen anmeldelser snart også. Først kommer nok uansett Epica sitt Requiem for The Indifferent, som man har hørt konstant på i bilen de siste ukene, jeg blir bare mer og mer glad i albumet.

Det er mye som skjer for tiden, mye å være med på. Helga har gått med til alkoholkonsum, og påfølgende arbeidsdag etterpå, og kinotur med en super gjeng etter det igjen. Batteship kan oppsummeres slik: eksplosjoner, halvbarske mannfolk, eksplosjoner, eksplosjoner, Rihanna, aliens og enda mer eksplosjoner. I dag har man fått slappet av, vært på bursdagsselskap og kommet seg tilbake til Trondheim. Nå får jeg vel bare fortsette med kortprosaforsøket, så jeg kan få meg litt søvn før min aller siste forelesning før eksamen i norrønt i morgen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar